سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست داشتن اولیای خداوند متعال، واجب است . همچنین، دشمنی با دشمنان خدا و بیزاری از آنان وپیشوایانشان، واجب است . [امام رضا علیه السلام]
3 همایش کوهسرخ در دانشگاه فردوسی مشهد - SAHe!. IR 4


»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[تماس بگیرین'>a>
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 4
مجموع بازدیدها: 17486

»» موضوعات

»» لوگوی خودم


»» اشتراک در وبلاک
 

»» دوستان من

»» بایگانی

»» جستجو
جستجو:


همایش کوهسرخ در دانشگاه فردوسی مشهد (دوشنبه 85/2/18 :: ساعت 12:36 صبح)

هم ولایتی های محترم
با سلام و عرض ادب و احترام
به اطلاع می رساند دانشجویان کوهسرخی دانشگاه فردوسی مشهد دومین نشست خود را با حضور اساتید، صاحب نظران و برخی مسئولین کوهسرخی در زمینه بررسی توانمندی ها و مشکلات روستاهای کوهسرخ و بررسی راهکارهای عملی پیشنهادی توسط اندیشمندان، نخبگان، فارغ التحصیلان و دانشجویان جهت ارائه به مسئولین دلسوز منطقه و اجرای آن با همکاری مسئولین و مردم جهت پیشرفت این خطه شهید پرور برگزار می نمایند.
از طریق این وبلاگ از تمام بزرگواران فارغ التحصیل کوسرخی در رشته های مختلف و در هر مکان با هر مسئولیت و مسئولین محترم کوهسرخ در زمینه های مختلف کشاورزی، عمرانی، فرهنگی و... دعوت می شود در این جلسه که در تاریخ چهارخرداد 1385 در محل آمفی تاتر پژوهشکده علوم گیاهی دانشگاه فردوسی مشهد ساعت 16 الی 18 برگزار می شود حضور بهم رسانند. از این عزیزان دعوت می شود نظرات و طرحهای خود را در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، کشاورزی، عمرانی و ...در این جلسه ارائه نمایند. همچنین از بزرگوارانی که به دلایل مختلف از جمله دوری راه امکان حضور در جلسه را ندارند خواهشمندم از طریق ایمیل به نشانی: fatemezaker@yahoo.com یا vahid_andalib@yahoo.com ما را از نظرات و پیشنهادات خود بهرمند سازند.
امید است با یاری خداوند متعال و همت شما عزیزان در آینده نزدیک شاهد پیشرفت همه جانبه در این دیار عزیز باشیم.
خواهشمندیم قبلا نام و مشخصات و آدرس خود را جهت اطلاع و امکان دسترسی از طریق ایمیل vahid_andalib@yahoo.com برای ما ارسال دارند.
در صورت تغییر در زمان برگزاری جلسه، از طریق همین وبلاگ به اطلاع خواهد رسید.
با تشکر از شما عزیزان

ذاکر تولایی
دانشجوی دکتریPh.D. رشته بیوتکنولوژی کشاورزی


¤ نویسنده:ساحا


WWW.1002tarfand.parsiblog.COM--> همایش کوهسرخ در دانشگاه فردوسی مشهد - SAHe!. IR
سفارش تبلیغ
صبا ویژن